| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Aug 05, 2008 9:44 pm Onderwerp: Duyendak erkent betrokken te zijn geweest bij inbraak |
|
|
Duyendak van Groenlinks heeft erkent betrokken te zijn bij een kraak in het ministerie van Economische zaken. bron: diverse media. Meneer zelf wil pas reageren als boek waar hij het zelf over zijn actiegroepperiode verteld uitkomt.
Spoeddebat!!! _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
Zo, meneer is zojuist opgestapt.  _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Alice moderator

Geregistreerd op: 4-8-2003 Berichten: 13175 Woonplaats: Gezellig Medemblik
|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
Ja, dat was ook direct mijn reactie. Maar ik denk ook: het was wel 20 jaar geleden.Nog jong en wild.... nu wijzer geworden.....
Of telt dat toch niet? _________________ Een zonnetje doet wonderen..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Rita Verdonk

|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 10:41 pm Onderwerp: |
|
|
Belachelijk een rel op iets van 20 jaar terug, dat iedereen toch wel wist, of kon weten.
Maar ja, een deuk bij GroenLinks is altijd prettig  _________________ Ik ben toch zeker Sinterklaas niet............. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Do Aug 14, 2008 10:56 pm Onderwerp: |
|
|
| Alice schreef: | Ja, dat was ook direct mijn reactie. Maar ik denk ook: het was wel 20 jaar geleden.Nog jong en wild.... nu wijzer geworden.....
Of telt dat toch niet? |
Meneer was een beetje dom! Of te ijdeltuitiger om dit even bekend te maken in een boekje. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
pim

|
Geplaatst: Ma Aug 18, 2008 9:29 am Onderwerp: |
|
|
Ook is er na de inbraak iemand bedreigt, dit konden ze doen doordat ze informatie hadden gekregen door de inbraak. Men heeft het altijd over de rechtse fanatieke aanhang maar ook andere partijen heeft zo'n aanhang maar daar heben ze het nooit over in de bladen. Pim is ook vermoord door iemand die was aangesloten bij een extreme partij, ook is er onderzoek geweest naar andere partijgenoten. Vervolgens hoor je helemaal niets meer van het onderzoek. _________________ Wie goed doet, goed ontmoet. |
|
| Naar boven |
|
 |
Hen.k

|
Geplaatst: Di Aug 19, 2008 6:18 pm Onderwerp: |
|
|
JOJO kom er maar in!. hoe denk jij over dit gedoe binnen GL _________________ Hier mogen van Peter geen links staan |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Wo Aug 20, 2008 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
Meneer D. heeft een nieuwe baan. Hij is keurmeester bij een taartenfabriek geworden.
Niet gek hoor, eerst linkse koekenbakker en nu taartenhapper.  _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Hen.k

|
Geplaatst: Do Aug 21, 2008 10:09 am Onderwerp: |
|
|
taart kwam van rechts. _________________ Hier mogen van Peter geen links staan |
|
| Naar boven |
|
 |
The Young one

|
Geplaatst: Zo Aug 24, 2008 10:01 pm Onderwerp: |
|
|
| pim schreef: | | Pim is ook vermoord door iemand die was aangesloten bij een extreme partij, |
Is D66 extreem??? (want dat is waar VvdG op stemde) _________________ The Young Ones shouldn't be afraid |
|
| Naar boven |
|
 |
ßř®

|
Geplaatst: Ma Aug 25, 2008 9:20 am Onderwerp: |
|
|
| The Young one schreef: | Is D66 extreem??? (want dat is waar VvdG op stemde) |
Extreme meelopers... |
|
| Naar boven |
|
 |
pim

|
Geplaatst: Di Aug 26, 2008 11:03 am Onderwerp: |
|
|
| The Young one schreef: | | pim schreef: | | Pim is ook vermoord door iemand die was aangesloten bij een extreme partij, |
Is D66 extreem??? (want dat is waar VvdG op stemde) | Hij was ook lid van een milieu beweging, ook van andere leden zijn de gangen nagegaan. Ik doelde op dat onderzoek, er schijnen bij deze beweging wel vaker vreemde dingen te gebeuren. _________________ Wie goed doet, goed ontmoet. |
|
| Naar boven |
|
 |
|