Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 11:13 am Onderwerp:
Wouter is de laatste tijd behoorlijk in het nieuws zal ik zeggen. Hij is overal, koopt snel een bank, is ineens shirtsponsor van de nummer 14 van Nederland. In Belgie wordt hij gezien als een keiharde onderhandelaar. Durft Amerika aan te spreken op hun beleid en zijn beloning is dat zijn Pvda stijgt in de peilingen. Daar zal Theo erg blij mee zijn.
Het opvallende is dat is dat ik de afgelopen tijd weinig van Geert heb gehoord. Rita kwam ook al niet meer voor in de media en die ging dus maar gauw iemand aangeven bij de politie om toch in de picture te komen.
Zo zie je maar dat de kiezer anders kan reageren in een paar weken tijd. _________________ ......
Geplaatst: Ma Okt 13, 2008 9:39 pm Onderwerp:
ßř® schreef:
Niemand wil Rita of Geert meer sponsoren.
Beiden zijn exit, en uitgekotst.
Ik denk niet dat ze zijn uitgekotst. Wouter is nu in beeld en de rest van de politiek is nu wat onzichtbaarder. Het wordt straks wel aardig om te volgen hoe ze weer in de picture gaan komen. _________________ ......
Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 3463 Woonplaats: Medemblik City
Geplaatst: Di Okt 14, 2008 9:57 am Onderwerp:
Schepenwijker schreef:
ßř® schreef:
Niemand wil Rita of Geert meer sponsoren.
Beiden zijn exit, en uitgekotst.
Ik denk niet dat ze zijn uitgekotst. Wouter is nu in beeld en de rest van de politiek is nu wat onzichtbaarder. Het wordt straks wel aardig om te volgen hoe ze weer in de picture gaan komen.
Ik vond het wel lachen dat toen Rita Verdonk in de Kamer ging praten over de kredietcrisis een PvdA-kamerlid vroeg: "En heeft u daar ook een mening over? Of moet u eerst even overleggen op uw wikipedia-forum?"
Gisteren naar die zogenaamde 'opensource' wiki-site van TON gekeken. Waardeloze site met amper bijdragen. Echt wat een aanfluiting. _________________ Kijk ook eens op markraat.nl
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Pagina 17 van 17