| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| De TON |
| is een aanwinst voor Nederland |
|
21% |
[ 3 ] |
| Eindelijk, ik ga erop stemmen |
|
14% |
[ 2 ] |
| Ik ben geen fan van Rita- of Geertpolitiek |
|
14% |
[ 2 ] |
| Ik ben links, dus niet meer te redden |
|
35% |
[ 5 ] |
| TON? dat is de man of ex-man van Heleen van Rooyen? |
|
14% |
[ 2 ] |
| weet niet/geen mening |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 14 |
|
| Auteur |
Bericht |
Mark

Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 3463 Woonplaats: Medemblik City
|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 1:34 pm Onderwerp: . |
|
|
Ja, ik zet ook vraagtekens bij uitglijden in de kelder, vervolgens de ambulance bellen maar wel een paar minuten nadat de ambulance is gebeld door een p2000-scanner-fotograaf uit de buurt in de tuin gefotografeerd worden. En rara, er waren helemaal geen foto's van Rita die in de ambulance werd gedragen maar alleen foto's van een wegrijdende ambulance. Vreemd, vreemd, vreemd. _________________ Kijk ook eens op markraat.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 4:59 pm Onderwerp: Re: . |
|
|
| Mark schreef: | | Ja, ik zet ook vraagtekens bij uitglijden in de kelder, vervolgens de ambulance bellen maar wel een paar minuten nadat de ambulance is gebeld door een p2000-scanner-fotograaf uit de buurt in de tuin gefotografeerd worden. En rara, er waren helemaal geen foto's van Rita die in de ambulance werd gedragen maar alleen foto's van een wegrijdende ambulance. Vreemd, vreemd, vreemd. |
Toneelstukkie? _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Rita Verdonk

|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 9:57 pm Onderwerp: |
|
|
Het is een complot.... _________________ Ik ben toch zeker Sinterklaas niet............. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mark

Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 3463 Woonplaats: Medemblik City
|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 10:18 pm Onderwerp: ., |
|
|
Nou ja, laat ik er geen conclusie aan verbinden maar het is natuurlijk wel goed voor je imago als je kan laten zien dat je ondanks een blessure gewoon doorgaat. En dat je die blessure dan ook nog eens oploopt tijdens het doen van de was in de kelder, nou nou nou dat is helemaal 'tussen de mensen' want ijzeren Rita laat meer weer eens zien dat zelfs de was doen nog een kwestie van keihard doorzetten is. Ik bedoel maar....
Maar goed, je weet het niet zeker, dus ik zal er voor de rest geen conclusies aan verbinden. _________________ Kijk ook eens op markraat.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Zo Mei 11, 2008 7:51 pm Onderwerp: |
|
|
Bron: nu.nl
| Quote: | Verdonk blijft stijgen
Uitgegeven: 11 mei 2008 11:55
Laatst gewijzigd: 11 mei 2008 11:56
AMSTERDAM - Trots op Nederland van Rita Verdonk blijft stijgen in de wekelijkse peiling van Maurice de Hond. De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders levert steeds meer terrein in.
Trots op NL haalt deze week 26 Tweede Kamerzetels, een meer dan vorige week. De PVV daalt van elf naar tien, nog altijd een zetel meer dan bij de laatste verkiezingen. De Hond constateert dat de PVV steeds meer last krijgt van Trots op NL. In september 2007 stond de partij in zijn peiling nog op meer dan twintig zetels.
Verlies
Verder verandert er weinig in de peiling van De Hond. Het CDA wint weer een zetel en komt uit op 33, acht minder dan bij de vorige verkiezingen. De VVD levert in de peiling een zetel in en komt uit op twaalf, een verlies van tien vergeleken met de verkiezingen.
De PvdA blijft op negentien (min veertien). De SP zou zestien zetels halen (min negen). GroenLinks blijft staan op tien (plus drie), ChristenUnie op zeven (plus een). Ook D66 houdt met dertien zetels (plus tien) de winst vast. SGP en PvdD houden de twee zetels die zij bij de laatste verkiezingen kregen |
Nu is M. de Hond niet echt betrouwbaar dus we zullen zien. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jolanda Visser

|
Geplaatst: Zo Mei 11, 2008 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
Leuke column ondanks dat ik geen fan ben van Youp. http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/2008/05/10/ninas-spreekijzer/ _________________ Het geheim van geluk is niet te vinden in het zoeken naar meer, maar in het ontwikkelen van het vermogen om te genieten van minder.
Geld is als vet. Er is genoeg maar altijd op de verkeerde plaatsen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Zo Mei 11, 2008 11:15 pm Onderwerp: |
|
|
JOEP!! _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Ma Mei 12, 2008 7:15 am Onderwerp: |
|
|
Leuke colomn, ik vraag me alleen af of Youp echt niet wist dat Pieter Storms al jaren mee-eet uit de rechtse ruif van rijkelui. Al toen hij dat programma nog deed. Even wat regelen op de golfbaan enz. voor de "stumpers" waar Youp het over heeft. Ook niet echt een woordkeuze die complimenteus is voor Jan met de pet maar dat mag je ook niet verwachten van hem. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 12:23 pm Onderwerp: |
|
|
Rita zakt in de peilingen. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Sandra

|
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 8:04 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb Rita vandaag nog gezien...erg leuk. _________________ wie een kuil graaft voor een ander..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Rita Verdonk

|
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 10:39 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb jou niet gezien, ook erg leuk! _________________ Ik ben toch zeker Sinterklaas niet............. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sandra

|
Geplaatst: Ma Okt 06, 2008 9:43 am Onderwerp: |
|
|
haha ik heb het over de enige echte  _________________ wie een kuil graaft voor een ander..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Rita Verdonk

|
Geplaatst: Ma Okt 06, 2008 11:53 am Onderwerp: |
|
|
tsk, je zal maar de niet echte genoemd worden zoals ik.Hoewel gezien de peilingen is dat geloof ik maar beter.  _________________ Ik ben toch zeker Sinterklaas niet............. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
|
| Naar boven |
|
 |
pim

|
Geplaatst: Ma Okt 20, 2008 4:06 pm Onderwerp: |
|
|
| snoepje schreef: | | Leuke colomn, ik vraag me alleen af of Youp echt niet wist dat Pieter Storms al jaren mee-eet uit de rechtse ruif van rijkelui. Al toen hij dat programma nog deed. Even wat regelen op de golfbaan enz. voor de "stumpers" waar Youp het over heeft. Ook niet echt een woordkeuze die complimenteus is voor Jan met de pet maar dat mag je ook niet verwachten van hem. | Hebben we het over de Youp die doordat Heineken hem niet wilde sponsoren hij ze maar op de hak nam voor alles wat slecht was...Beetje kinderachtig; als ze niet willen betalen zet ik ze maar voor l.. _________________ Wie goed doet, goed ontmoet. |
|
| Naar boven |
|
 |
|