Geplaatst: Di Feb 17, 2009 9:03 pm Onderwerp: Recessie
Het is dus een feit. We zitten er middenin.
Ik hoop voor alle forummers (inclusief mezelf) en familie, dat iedereen z'n/haar baan kan behouden!!! _________________ Een zonnetje doet wonderen.....
Voorlopig merk ik niet zoveel.
Alleen de media klaagt er over, en de spaarrente gaat wat naar beneden, maar voor de rest is nog alles het zelfde.... _________________
Gemiddeld genomen is iedereen gelijk.
èn de mensen die hun baan verliezen.......
Wie z'n baan nog heeft, zal er - denk ik - minder van merken. _________________ Een zonnetje doet wonderen.....
Geplaatst: Do Feb 19, 2009 8:11 pm Onderwerp: Re: Recessie
Alice schreef:
Ik hoop voor alle forummers (inclusief mezelf) en familie, dat iedereen z'n/haar baan kan behouden!!!
Dat zaten we al lang ! straks lache dan ga ik een filmpje maken voor youtube.. met alle leugens van bos achter elkaar met tijdsbestek dan zie pas hoe je word voorgelogen. _________________ Bent u bekend met het bericht ‘EU-toetreding: Turkije dreigt gaspijp te schrappen’?
Deelt u de mening dat Turkije in nog geen honderd duizend jaar lid mag worden van de Europese Unie? Zo neen, waarom niet?
Geplaatst: Vr Feb 20, 2009 7:51 pm Onderwerp: Re: Recessie
Wat Nou Snoek schreef:
Alice schreef:
Ik hoop voor alle forummers (inclusief mezelf) en familie, dat iedereen z'n/haar baan kan behouden!!!
Dat zaten we al lang ! straks lache dan ga ik een filmpje maken voor youtube.. met alle leugens van bos achter elkaar met tijdsbestek dan zie pas hoe je word voorgelogen.
Linkje..? _________________ Ik ben toch zeker Sinterklaas niet.............