| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Sep 04, 2007 10:57 pm Onderwerp: |
|
|
Wouter wil niet door zijn kiezers als stoffig te boek staan. De Stropdas is het symbool daarvoor.
Ik zal daarom dus niet de politiek ingaan, omdat ik niet zo'n ding om/aan wil en omdat ik me dan elke dag moet scheren en niet in lekkerzittende oude plunje mag rondlopen van de gemiddelde Nederlander. Helaas is deze levensstijl voor mij maar heel soms haalbaar. Die zeezeiler Henk Ten Velde kan nu ook zelf doen wat hij wil. Prachtig verhaal had die man op TV zeg.
Ik zag laatst een mooi programma over een IT bedrijf uit Zweden. Die mogen in hun eigen kledingkeuze op kantoor zitten. Het bleek dat zijn personeel veel beter presteerde en dat zijn medewerkers voor echte mensen werden gezien door de klanten en niet als pratende eenheidsworst. Maar misschien geloven Zweden in een andere aanpak en een feel happy gebeuren en de resultaten komen dan vanzelf. Ik vond het wel een mooie invalshoek van die zweedse directie. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 2:59 pm Onderwerp: |
|
|
Wat me helemaal stoort is dat WOuter wel een stropdas draagt als hij naar de koningin gaat. Of zou ze hem anders niet ontvangen, dat zou ook nog weleens kunnen.
Ik geloof zeker dat de andere min van financien van de EU hem hierom een beetje uitlachen. Dat ze het zien als een jonge hond die zich nog niet helemaal heeft uitgeleefd. Vervelender wordt het als de Nederlandse burger daar nadeel van ondervindt.
In het bedrijfsleven zijn ook zat banen waar gepaste kledij bij hoort. Ik vind dat dat ook geldt voor een minister. Een politieman moet ook zijn uniform aan nietwaar. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Rik

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 5:39 pm Onderwerp: |
|
|
Waar hebben we het over zeg! Als het grootste probleem van WB zijn gebrek aan stropdas is, zou het de beste minister van Financiën ooit zijn. Als men in de provincie en in het buitenland daar moeite mee heeft is dat nog geen reden om dat te veranderen. Anders had iedereen nog in berenvellen gelopen. _________________ www.progressiefwestfriesland.nl
VLA!!!!!!!
(Vooruit! Links af!) |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 5:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ik let niet zo op Wouter Bos meer, dat geldt ook voor al zijn collega's. Ik kijk namelijk bijna nooit meer naar het journaal of RTL nieuws. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 6:12 pm Onderwerp: |
|
|
Rik het gaat om zijn presentatie en zijn imago. Iemand die er representatief uitziet, geloof je eerder dan iemand die ook nog eens zijn kleding "goed moet praten". Het verhaal van iemand die er niet zo goed uitziet moet dubbel zo goed zijn. Dit is algemeen bekend in de verkoopwereld ook.
Nooit een herkansing voor een eerste indruk snap je. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 6:31 pm Onderwerp: |
|
|
| snoepje schreef: | Rik het gaat om zijn presentatie en zijn imago. Iemand die er representatief uitziet, geloof je eerder dan iemand die ook nog eens zijn kleding "goed moet praten". Het verhaal van iemand die er niet zo goed uitziet moet dubbel zo goed zijn. Dit is algemeen bekend in de verkoopwereld ook.
Nooit een herkansing voor een eerste indruk snap je. |
Veel klanten haken af op overdressed. Snelle glade jongens met een babbel in pak zijn toch niet te vertrouwen? _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Rik

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 7:14 pm Onderwerp: |
|
|
| snoepje schreef: | Rik het gaat om zijn presentatie en zijn imago. Iemand die er representatief uitziet, geloof je eerder dan iemand die ook nog eens zijn kleding "goed moet praten". Het verhaal van iemand die er niet zo goed uitziet moet dubbel zo goed zijn. Dit is algemeen bekend in de verkoopwereld ook.
Nooit een herkansing voor een eerste indruk snap je. |
Dan ga je uit van de vooronderstelling dat een stropdas 'goed' gekleed is. Bij minstens 75 procent van de mannen is het andersom omdat ze geen benul hebben van kleurcombinaties. _________________ www.progressiefwestfriesland.nl
VLA!!!!!!!
(Vooruit! Links af!) |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 7:37 pm Onderwerp: |
|
|
Niet alleen ik vind dat, kijk maar naar zijn collega ministers. Vreemd dat het gros zich (gelukkig) wel "goed" kleedt.
Niet iedereen met een mooi pak heeft een gladde babbel. Over vooroordelen gesproken. Net zoals niet elke vrouw die het ver schopt een bitch is. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
dikkiedik

Geregistreerd op: 11-8-2006 Berichten: 1012 Woonplaats: Medemblik Plaza
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 7:47 pm Onderwerp: |
|
|
KLEREN MAKEN DE MAN....zo luid het gezegde toch...?
en het is echt zo(vind ik) _________________ www.fibromaatje.nl
www.sosstrays.be
Wij hebben een Griekje geadopteerd. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 7:50 pm Onderwerp: |
|
|
| dikkiedik schreef: | KLEREN MAKEN DE MAN....zo luid het gezegde toch...?
en het is echt zo(vind ik) |
Ouderwets Dikkiedik. Een man moet kleren dragen waarin hij zich prettig voelt. Als Wouter een Joggingbroek aan wil dan moet hij dat vooral doen.  _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
dikkiedik

Geregistreerd op: 11-8-2006 Berichten: 1012 Woonplaats: Medemblik Plaza
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 8:24 pm Onderwerp: |
|
|
Nee Scheepje,jij maakt het wel erg bont... _________________ www.fibromaatje.nl
www.sosstrays.be
Wij hebben een Griekje geadopteerd. |
|
| Naar boven |
|
 |
debs

Geregistreerd op: 7-9-2006 Berichten: 456 Woonplaats: ja wat denk je ?
|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 9:56 pm Onderwerp: |
|
|
Wat Rik zegt is waar, je ziet regelmatig mannen in pakken met een verkeerde kleur schoenen of sokken.
Of een hele foute combinatie van overhemd en stropdas.
Dan is het min of meer conformeren aan het feit dat hij een pak aan hoort te hebben, maar combineren is er dan niet bij.
Kleren maken de man, dat is waar, en je straalt zeker iets uit als je goed in de kleren zit.
Maar ik vind wel dat er op iedere plaats andere kleding is die gepast is, danwel lekker zit.
Bij het afscheid van burgemeester Kozijn grapte hij nog toen de vertrouwenscommissie de kamer binnenkwam om de burgemeester te kiezen dat er twee mannen strak in het pak zaten, en dat dat op dat moment Jan Burger van de PvdA waren en Rik van PWF.
En hoewel Rik zeer regelmatig in pak loopt gaf dat toch even een hilarisch moment.
Vreemd eigenlijk: ik denk dat Rik van de raad het meeste in pak loopt, en toch is er iets dat mensen dat niet verwachten bij hem.
Wellicht is dat ook iets wat Wouter heeft, wat ie ook aanheeft, (wel goede pakken) mensen blijven iets houden met hem dat hij er slonzig uitziet.
Wouter is trouwens in vier jaar tijd wel oud geworden zeg. _________________ http://www.westfrieslandmistdebus.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 10:01 pm Onderwerp: |
|
|
Sokken zie ik zelden maar het feit wat men combineert is ook een kwestie van smaak> het schijnt dat veel mannen kleurenblind zijn.
Daar zijn toch adviseurs voor te bedenken/in te huren? _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 10:19 pm Onderwerp: |
|
|
| snoepje schreef: | Sokken zie ik zelden maar het feit wat men combineert is ook een kwestie van smaak> het schijnt dat veel mannen kleurenblind zijn.
Daar zijn toch adviseurs voor te bedenken/in te huren? |
De Boerenleenbank heeft zelfs kledingadviseurs in dienst daarvoor. Alleen schijnt daar het kleedgedrag van de dames daar de aanleiding voor geweest te zijn.  _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Wo Sep 05, 2007 10:27 pm Onderwerp: |
|
|
| debs schreef: |
Wouter is trouwens in vier jaar tijd wel oud geworden zeg. |
Yep, Wouter is idd erg grijs geworden op zijn slaapjes.
Ik lees op de klaagpagina 316 van NOS teletekst ook aldoor dat Jeroen Pauw er verschrikkelijk uitziet.
Maar goed, gaan jullie Wouter nu een brief sturen? Klagen op dit forum is dan toch te gemakkelijk?
Beste Wouter,
Mijn naam is Snoepje en ik woon in Medemblik.
De reden van mijn schrijven is dat ik zeer ontevrede ben over uw kleedgewoontes. U vergeet aldoor om 's morgens als u van huis gaat een stropdas om te doen. Hierdoor straalt u minder gezag uit en ik ben bang, dat u niet serieus genomen wordt door uw collega's zowel in Den Haag als in Europa. Mocht u problemen hebben met uw kledingkeuze dan ben ik uiteraard bereid om u daarbij mee te helpen. Tevens ben ik bereid om uw was te doen en uiteraard het strijkwerk, zodat ik zeker weet dat u tiptop ons land kunt dienen.
Hoogachtend,
Mevrouw Snoepje
Medemblik. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
|