| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Za Dec 16, 2006 6:12 pm Onderwerp: Politicus van het jaar |
|
|
Wie-o-wie?
En wie is de slechtste van het jaar? _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Hen.k

|
Geplaatst: Za Dec 16, 2006 6:55 pm Onderwerp: Re: Politicus van het jaar |
|
|
| Schepenwijker schreef: | | Wie-o-wie? |
De man van de PVDA in noorder-koggenland die wel even wethouder zou worden[/quote]
En wie is de slechtste van het jaar?[/quote]
Bos _________________ Hier mogen van Peter geen links staan |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Za Dec 16, 2006 7:09 pm Onderwerp: |
|
|
De beste is: JP Balkenende
En de nummer 2 is geworden Andre Rouvoet
op nummer 3: Jan Marijnissen ( vanwege zijn slimme verkiezingscampagne)
De slechtste: Lousewies van der Laan
en op één naslechtste: Wouter Bos
op twee na slechtste: mevrouwtje Oudenalle ( was maar kort in de kamer maar maakte wel indruk was ze het hele jaar actief geweest dan gegarandeerd op 1)
Speciale award is voor Jan Pronk vanwege zijn inzet in Sudan. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Mark

Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 3463 Woonplaats: Medemblik City
|
Geplaatst: Za Dec 16, 2006 10:33 pm Onderwerp: |
|
|
Altijd leuk die eindejaarslijstjes.
De beste politicus van het jaar:
1. Jan Peter Balkenende, zeer bewonderenswaardig hoe iemand binnen 6 maanden van zero tot hero kan worden.
2. Ahmed Aboutaleb, op zijn Verdonk-mini-relletje na vind ik dit een prima politicus. Zou een goede minister van Sociale Zaken, Onderwijs of Vreemdelingenbeleid kunnen zijn in Balkenende 4. Ook zeer betrouwbaar.
3. Henk Kamp, goede en constante minister van Defensie. Eentje die door heeft hoe de internationale politiek werkt.
De slechtste politci van het jaar.
1. Rita Verdonk, gijzelt een hele partij en brengt alles en iedereen in zwaar weer. Haar partij + leider waaraan ze zichzelf loyaal noemt hebben alleen maar last van d'r. Heeft het kabinet meerdere malen in crisis gebracht alleen maar uit eigenbelang die gevormd is door vermeende daadkracht en mislukt populisme. Zette Nederland internationaal voor *** door Ayaan nog geen eens 24 uur na onthulling haar nationaliteit af te pakken. Meest slechte eigenschap: Wil democratie en staatsrecht niet erkennen uit wil van eigen belang. Een schande, hoogmoed komt voor de val.
2. Gonny van Onderverhuren, iedereen lacht om dat domme mens maar ik vind het ronduit schandalig dat dit in de politiek kan zitten en dan ook nog serieus wordt genomen, zit wel 2 jaar op wachtgeld. Lachen he?
3. Wouter Bos, wilde de premier worden maar draaien op eerder ingenomen standpunten en slecht gekleed voor de dag komen werd hem funest. Pas toen mensen gingen afvragen wat Wouter nu eigenlijk wilde wisten ze het niet en jezelf laten fotograveren met lege kinderwagen is ook niet bepaald geloofwaardig voor een aanstaand premier.
Hier zijn we gelukkig van af: De LPF, Nawijn, Gonny
Hier gaan we in de toekomst nog last van krijgen: Rita, Wilders en de onwetenheid van veel SP-stemmers die Maorijnissen zo'n aardige man vinden. _________________ Kijk ook eens op markraat.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Za Dec 16, 2006 11:39 pm Onderwerp: |
|
|
Het aardige van dit soort lijstjes is dat sommige politici in het lijstje van beste ook regelmatig voorkomen in dat van slechtste. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Zo Dec 17, 2006 9:10 am Onderwerp: |
|
|
Ik vind jouw lijste wel goed Scheep.
Van mij mag Kamp ook in het lijstje onder Rouvoet staan. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jolanda Visser

|
Geplaatst: Zo Dec 17, 2006 9:28 pm Onderwerp: |
|
|
De beste is wat mij betreft. Jan Marijnissen
Nummer twee is Andre Rouvoet en drie Femke.
De slechtste is Henk Kamp. Door hem weet ik nog steeds niet of ik vrijdag een feest heb of niet. Hij kan zelf wel te pas en te onpas invliegen maar nu een deel van de jongens teruggevlogen moet worden is er geen vliegtuig beschikbaar. Daarna komt Rita maar dat hoef ik niet meer toe te lichten. Op drie komt Wouter Bos. Je bent niet geschikt voor de politiek als je niet in staat bent de leugens van je opponenten te gebruiken. Zelfs ik was in staat om de leugens van het CDA bloot te leggen. Wouter is dus te netjes. _________________ Het geheim van geluk is niet te vinden in het zoeken naar meer, maar in het ontwikkelen van het vermogen om te genieten van minder.
Geld is als vet. Er is genoeg maar altijd op de verkeerde plaatsen. |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Zo Dec 17, 2006 10:08 pm Onderwerp: |
|
|
"Kereltje" Pechtold kan wat mij betreft ook toegevoegd worden aan de lijst van slechtse politici. Wat een grote mond heeft deze man, wiens partij praktisch vd kaart is geveegd en die een behoorlijke tijd zelf deel heeft uitgemaakt van de regering.
Wat deed hij ook weer, bestuurlijke vernieling toch?
En Bloesewies van der Laan mag er ook bij, in dezelfde rij als Pechtold. Eerst kinderen krijgen in de baas zijn tijd, dan het kabinet totaal onnodig opblazen en dan opkrassen. Nee dan heb je lef. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Rik

|
Geplaatst: Zo Dec 17, 2006 11:09 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind dat Pechtold na wekenlang volkomen voor joker te hebben gestaan de laatste dagen voor de verkiezingen, en daarna wel sterk is teruggekomen. Rouvoet was de beste dit jaar. Marijnissen is al een tijdje niet zo sterk meer, maar oogst nu het zaaiwerk van vele jaren. _________________ www.progressiefwestfriesland.nl
VLA!!!!!!!
(Vooruit! Links af!) |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Za Feb 17, 2007 8:23 pm Onderwerp: |
|
|
| Rik schreef: | | Ik vind dat Pechtold na wekenlang volkomen voor joker te hebben gestaan de laatste dagen voor de verkiezingen, en daarna wel sterk is teruggekomen. Rouvoet was de beste dit jaar. Marijnissen is al een tijdje niet zo sterk meer, maar oogst nu het zaaiwerk van vele jaren. |
Oppositie is altijd makkelijker. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Rik

|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 3:34 am Onderwerp: |
|
|
Een cliché en niet waar. In de oppositie ben je afhankelijk van anderen om iets voor elkaar te krijgen. Oppositie is leuk, maar zeker niet makkelijk. Echte oppositie dan. _________________ www.progressiefwestfriesland.nl
VLA!!!!!!!
(Vooruit! Links af!) |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 10:43 am Onderwerp: |
|
|
Oke dan formuleer ik het anders: commentaar geven ná je eigen regeerperiode is makkelijker dan zelf meeregeren. Iets wat in mijn ogen zeker voor Pechtold opgaat. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Rik

|
Geplaatst: Zo Feb 18, 2007 4:19 pm Onderwerp: |
|
|
Pechtold heeft natuurlijk wel wat boter op zijn hoofd ja..... Maar nogmaals, na wekenlang voor joker te hebben gelopen vond ik hem op het eind van de campagne wel redelijk sterk terugkomen. Maar Rouvoet blijft de beste van 2006 (en 2005). Vind ik dan. _________________ www.progressiefwestfriesland.nl
VLA!!!!!!!
(Vooruit! Links af!) |
|
| Naar boven |
|
 |
Wat Nou Snoek

|
Geplaatst: Ma Mrt 26, 2007 1:48 pm Onderwerp: |
|
|
| Mark schreef: |
Hier gaan we in de toekomst nog last van krijgen: Rita, Wilders en de onwetenheid van veel SP-stemmers die Maorijnissen zo'n aardige man vinden. |
Raar toch om mensen met een andere mening gelijk als last te zien. En helemaal raar dat een vertegenwoordiger van de gemeente medemblik dit soort uitspraken doet, ook al mag je van mij zeggen wat je wilt. Toch zet ik hier mijn vraagtekens bij. _________________ Bent u bekend met het bericht ‘EU-toetreding: Turkije dreigt gaspijp te schrappen’?
Deelt u de mening dat Turkije in nog geen honderd duizend jaar lid mag worden van de Europese Unie? Zo neen, waarom niet? |
|
| Naar boven |
|
 |
Mark

Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 3463 Woonplaats: Medemblik City
|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
| Wat Nou Snoek schreef: | | Mark schreef: |
Hier gaan we in de toekomst nog last van krijgen: Rita, Wilders en de onwetenheid van veel SP-stemmers die Maorijnissen zo'n aardige man vinden. |
Raar toch om mensen met een andere mening gelijk als last te zien. En helemaal raar dat een vertegenwoordiger van de gemeente medemblik dit soort uitspraken doet, ook al mag je van mij zeggen wat je wilt. Toch zet ik hier mijn vraagtekens bij. |
Leg uit Snoek.. wat is het probleem? _________________ Kijk ook eens op markraat.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
|