Medemblikker Discussie Forum Index Medemblikker Discussie
Hier kan je meepraten over alles wat er in Medemblik (en omgeving) te doen is
Menu
Medemblikker Discussie Forum IndexHome
FAQFAQ
GebruikerslijstGebruikerslijst
GebruikersgroepenGebruikersgroepen
RegistreerRegistreer
ProfielProfiel
Log in om je privé berichten te bekijkenBerichten
InloggenLogin/Uit

Advertentie

Snel zoeken

Uitgebreid zoeken

Links
Medemblik.NU
Burrie Hein

Wie is Online
[ Beheerder ]
[ Moderator ]

Zoek Google
Google

Hits
Het aantal keer dat dit forum is bekeken sinds 4-11-03

Hier is ruimte voor een kleine commerciële mededeling.
Politicus van het jaar
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Medemblikker Discussie Forum Index -> Landelijke politieke zaken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Schepenwijker

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 6:12 pm    Onderwerp: Politicus van het jaar Reageer met quote

Wie-o-wie?

En wie is de slechtste van het jaar?
Hen.k

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 6:55 pm    Onderwerp: Re: Politicus van het jaar Reageer met quote

Schepenwijker schreef:
Wie-o-wie?

De man van de PVDA in noorder-koggenland die wel even wethouder zou worden[/quote]

En wie is de slechtste van het jaar?[/quote]

Bos
Schepenwijker

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De beste is: JP Balkenende
En de nummer 2 is geworden Andre Rouvoet
op nummer 3: Jan Marijnissen ( vanwege zijn slimme verkiezingscampagne)

De slechtste: Lousewies van der Laan d'oh!
en op één naslechtste: Wouter Bos d'oh!
op twee na slechtste: mevrouwtje Oudenalle ( was maar kort in de kamer maar maakte wel indruk was ze het hele jaar actief geweest dan gegarandeerd op 1)

Speciale award is voor Jan Pronk vanwege zijn inzet in Sudan.
Mark

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 10:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Altijd leuk die eindejaarslijstjes.
De beste politicus van het jaar:
1. Jan Peter Balkenende, zeer bewonderenswaardig hoe iemand binnen 6 maanden van zero tot hero kan worden.
2. Ahmed Aboutaleb, op zijn Verdonk-mini-relletje na vind ik dit een prima politicus. Zou een goede minister van Sociale Zaken, Onderwijs of Vreemdelingenbeleid kunnen zijn in Balkenende 4. Ook zeer betrouwbaar.
3. Henk Kamp, goede en constante minister van Defensie. Eentje die door heeft hoe de internationale politiek werkt.

De slechtste politci van het jaar.
1. Rita Verdonk, gijzelt een hele partij en brengt alles en iedereen in zwaar weer. Haar partij + leider waaraan ze zichzelf loyaal noemt hebben alleen maar last van d'r. Heeft het kabinet meerdere malen in crisis gebracht alleen maar uit eigenbelang die gevormd is door vermeende daadkracht en mislukt populisme. Zette Nederland internationaal voor *** door Ayaan nog geen eens 24 uur na onthulling haar nationaliteit af te pakken. Meest slechte eigenschap: Wil democratie en staatsrecht niet erkennen uit wil van eigen belang. Een schande, hoogmoed komt voor de val.
2. Gonny van Onderverhuren, iedereen lacht om dat domme mens maar ik vind het ronduit schandalig dat dit in de politiek kan zitten en dan ook nog serieus wordt genomen, zit wel 2 jaar op wachtgeld. Lachen he?
3. Wouter Bos, wilde de premier worden maar draaien op eerder ingenomen standpunten en slecht gekleed voor de dag komen werd hem funest. Pas toen mensen gingen afvragen wat Wouter nu eigenlijk wilde wisten ze het niet en jezelf laten fotograveren met lege kinderwagen is ook niet bepaald geloofwaardig voor een aanstaand premier.

Hier zijn we gelukkig van af: De LPF, Nawijn, Gonny
Hier gaan we in de toekomst nog last van krijgen: Rita, Wilders en de onwetenheid van veel SP-stemmers die Maorijnissen zo'n aardige man vinden.
Schepenwijker

BerichtGeplaatst: Za Dec 16, 2006 11:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het aardige van dit soort lijstjes is dat sommige politici in het lijstje van beste ook regelmatig voorkomen in dat van slechtste.
snoepje

BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind jouw lijste wel goed Scheep. Applause
Van mij mag Kamp ook in het lijstje onder Rouvoet staan.
Jolanda Visser

BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De beste is wat mij betreft. Jan Marijnissen
Nummer twee is Andre Rouvoet en drie Femke.
De slechtste is Henk Kamp. Door hem weet ik nog steeds niet of ik vrijdag een feest heb of niet. Hij kan zelf wel te pas en te onpas invliegen maar nu een deel van de jongens teruggevlogen moet worden is er geen vliegtuig beschikbaar. Daarna komt Rita maar dat hoef ik niet meer toe te lichten. Op drie komt Wouter Bos. Je bent niet geschikt voor de politiek als je niet in staat bent de leugens van je opponenten te gebruiken. Zelfs ik was in staat om de leugens van het CDA bloot te leggen. Wouter is dus te netjes.

Geld is als vet. Er is genoeg maar altijd op de verkeerde plaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
snoepje

BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 10:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"Kereltje" Pechtold kan wat mij betreft ook toegevoegd worden aan de lijst van slechtse politici. Wat een grote mond heeft deze man, wiens partij praktisch vd kaart is geveegd en die een behoorlijke tijd zelf deel heeft uitgemaakt van de regering. d'oh!
Wat deed hij ook weer, bestuurlijke vernieling toch?

En Bloesewies van der Laan mag er ook bij, in dezelfde rij als Pechtold. Eerst kinderen krijgen in de baas zijn tijd, dan het kabinet totaal onnodig opblazen en dan opkrassen. Nee dan heb je lef.
Rik

BerichtGeplaatst: Zo Dec 17, 2006 11:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind dat Pechtold na wekenlang volkomen voor joker te hebben gestaan de laatste dagen voor de verkiezingen, en daarna wel sterk is teruggekomen. Rouvoet was de beste dit jaar. Marijnissen is al een tijdje niet zo sterk meer, maar oogst nu het zaaiwerk van vele jaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
snoepje

BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2007 8:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rik schreef:
Ik vind dat Pechtold na wekenlang volkomen voor joker te hebben gestaan de laatste dagen voor de verkiezingen, en daarna wel sterk is teruggekomen. Rouvoet was de beste dit jaar. Marijnissen is al een tijdje niet zo sterk meer, maar oogst nu het zaaiwerk van vele jaren.

Oppositie is altijd makkelijker.
Rik

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 3:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

Een cliché en niet waar. In de oppositie ben je afhankelijk van anderen om iets voor elkaar te krijgen. Oppositie is leuk, maar zeker niet makkelijk. Echte oppositie dan.
Naar boven
snoepje

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 10:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oke dan formuleer ik het anders: commentaar geven ná je eigen regeerperiode is makkelijker dan zelf meeregeren. Iets wat in mijn ogen zeker voor Pechtold opgaat.
Rik

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 4:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Pechtold heeft natuurlijk wel wat boter op zijn hoofd ja..... Maar nogmaals, na wekenlang voor joker te hebben gelopen vond ik hem op het eind van de campagne wel redelijk sterk terugkomen. Maar Rouvoet blijft de beste van 2006 (en 2005). Vind ik dan.
Naar boven
Wat Nou Snoek

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 26, 2007 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mark schreef:

Hier gaan we in de toekomst nog last van krijgen: Rita, Wilders en de onwetenheid van veel SP-stemmers die Maorijnissen zo'n aardige man vinden.

Raar toch om mensen met een andere mening gelijk als last te zien. En helemaal raar dat een vertegenwoordiger van de gemeente medemblik dit soort uitspraken doet, ook al mag je van mij zeggen wat je wilt. Toch zet ik hier mijn vraagtekens bij.

Deelt u de mening dat Turkije in nog geen honderd duizend jaar lid mag worden van de Europese Unie? Zo neen, waarom niet?
Naar boven
Mark

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 28, 2007 8:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat Nou Snoek schreef:
Mark schreef:

Raar toch om mensen met een andere mening gelijk als last te zien. En helemaal raar dat een vertegenwoordiger van de gemeente medemblik dit soort uitspraken doet, ook al mag je van mij zeggen wat je wilt. Toch zet ik hier mijn vraagtekens bij.

Leg uit Snoek.. wat is het probleem?
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Medemblikker Discussie Forum Index -> Landelijke politieke zaken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

Ga naar: