| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Mark

Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 3463 Woonplaats: Medemblik City
|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
| Wat Nou Snoek schreef: | | Mark schreef: |
Hier zijn we gelukkig van af: De LPF, Nawijn, Gonny
Hier gaan we in de toekomst nog last van krijgen: Rita, Wilders en de onwetenheid van veel SP-stemmers die Maorijnissen zo'n aardige man vinden. |
Raar toch om mensen met een andere mening gelijk als last te zien. En helemaal raar dat een vertegenwoordiger van de gemeente medemblik dit soort uitspraken doet, ook al mag je van mij zeggen wat je wilt. Toch zet ik hier mijn vraagtekens bij. |
Leg uit Snoek.. wat is het probleem? _________________ Kijk ook eens op markraat.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Wat Nou Snoek

|
Geplaatst: Wo Mrt 28, 2007 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
Ik wil ermee zeggen dat je ver zal komen  _________________ Bent u bekend met het bericht ‘EU-toetreding: Turkije dreigt gaspijp te schrappen’?
Deelt u de mening dat Turkije in nog geen honderd duizend jaar lid mag worden van de Europese Unie? Zo neen, waarom niet? |
|
| Naar boven |
|
 |
Wat Nou Snoek

|
Geplaatst: Do Apr 26, 2007 11:16 pm Onderwerp: |
|
|
Leg jij is uit je gaat toch niet aan voorplanting doen hè..... _________________ Bent u bekend met het bericht ‘EU-toetreding: Turkije dreigt gaspijp te schrappen’?
Deelt u de mening dat Turkije in nog geen honderd duizend jaar lid mag worden van de Europese Unie? Zo neen, waarom niet? |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Nov 18, 2008 6:39 pm Onderwerp: |
|
|
Politicus van het jaar 2008 zou zomaar eens Wouter Bos kunnen worden. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Alice moderator

Geregistreerd op: 4-8-2003 Berichten: 13175 Woonplaats: Gezellig Medemblik
|
Geplaatst: Di Nov 18, 2008 9:29 pm Onderwerp: |
|
|
Verdiend? _________________ Een zonnetje doet wonderen..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Nov 18, 2008 9:33 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zou niet eens iemand op de tweede plaatst kunnen noemen. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Alice moderator

|
Geplaatst: Di Nov 18, 2008 9:54 pm Onderwerp: |
|
|
Minister Ab Klink!
Omdat hij zijn poot ècht stijf kan houden! _________________ Een zonnetje doet wonderen..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Nov 18, 2008 9:57 pm Onderwerp: |
|
|
| Alice schreef: | Minister Ab Klink!
Omdat hij zijn poot ècht stijf kan houden! |
Is dat niet die man die kroegen wil gaan dichtspijkeren om te roken weg te krijgen?  _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Alice moderator

|
Geplaatst: Di Nov 18, 2008 10:59 pm Onderwerp: |
|
|
En ik denk nog dat 't 'm lukt ook (algeheel rookverbod)
 _________________ Een zonnetje doet wonderen..... |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Di Nov 18, 2008 11:11 pm Onderwerp: |
|
|
Wie nu nog een asbakin zijn kroeg durft neer te zetten doet aan zakelijke zelfmoord als ik het zo hoor op he nieuws. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Bolleke de beer

|
Geplaatst: Wo Nov 19, 2008 10:47 am Onderwerp: |
|
|
.Kan het niet meer gezellie zijn zonder peuk......???
Hoeze verslaafd... _________________ Geniet van de dingen,die je nog wel kunt...
______________________________________ |
|
| Naar boven |
|
 |
The Young one

|
Geplaatst: Zo Nov 23, 2008 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
Waarom hebben die antirookzeikerds zelf nou eens nooit een nietrookkroeg geopend? Ik weet niet wat de belangrijkste reden is dat de kroegen leeglopen: Is het dat je niet meer mag roken, of is het dat al dat sneue gezondheidsvolk in elke kroeg blij en gezond staat te zijn? Bottom line is gewoon dat roken lekker en cool is, en dat de nietroker eigenlijk nooit gedurfd heeft. Sorry, maar het is nu eenmaal een feit dat rokers de leukste mensen zijn. _________________ The Young Ones shouldn't be afraid |
|
| Naar boven |
|
 |
Alice moderator

|
Geplaatst: Zo Nov 23, 2008 11:06 pm Onderwerp: |
|
|
De simpelste oplossing is: rokers-cafés en niet-rokers-cafés.
Ben je van alle gedonder af. Toch? _________________ Een zonnetje doet wonderen..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Ma Nov 24, 2008 12:16 am Onderwerp: |
|
|
Daar gaat het niet over mensen. We moeten hier een politicus kiezen die met de titel politicus van het jaar ervan door gaat. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Ma Nov 24, 2008 6:41 am Onderwerp: |
|
|
| The Young one schreef: | | Waarom hebben die antirookzeikerds zelf nou eens nooit een nietrookkroeg geopend? Ik weet niet wat de belangrijkste reden is dat de kroegen leeglopen: Is het dat je niet meer mag roken, of is het dat al dat sneue gezondheidsvolk in elke kroeg blij en gezond staat te zijn? Bottom line is gewoon dat roken lekker en cool is, en dat de nietroker eigenlijk nooit gedurfd heeft. Sorry, maar het is nu eenmaal een feit dat rokers de leukste mensen zijn. | Rokers zijn hartstikke leuke mensen, alleen sneu dat ze nooit hebben kunnen stoppen met roken, zoals vele niet-rokers dat wel konden  _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
|