Geplaatst: Vr Mei 25, 2007 10:20 pm Onderwerp: Generaal pardon
Eindelijk is ie er: het generale pardon.
Nu nog afwachten wie er wel en niet mogen blijven... héél spannend voor de mensen die het betreft. Ik wens alle mensen in onzekerheid veel sterkte en hoop dat hun wensen uitkomen. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is.
Vanavond Rita VErdonk bij K&VDB gezien en gehoord. Ook verschillende interviews op radio 1 en 2 gehoord.
Van "Rita's" 26000 waren er nog zo'n 4000 over. Dus........... 4000 over voor het generaal pardon.
Ik denk, dat het er uiteindelijk zo'n 40.000 zullen blijken te zijn.
- je mag 1x liegen
- j e mag een winkeldief zijn
- gemeentes moeten noodopvang stoppen, maar mogen wel uit sociaal oogpunt uitgeprocedeerde asielzoekers opvangen
Ik denk dat vele mensen gaan terugverlangen naar de kordaatheid en de kracht van Rita. _________________ Een zonnetje doet wonderen.....
Geplaatst: Za Mei 26, 2007 6:13 am Onderwerp:
slap links beleid. dieven krijgen generaal pardon. wat is de volgende stap ? moordenaars ook generaal pardon? _________________ Hier mogen van Peter geen links staan
Om nu 1x soepel te zijn voor een grote groep kun je wel een soort "schoon schip" maken. En dan voortaan de wet goed uitvoeren.
Wat merk je er zelf van of er nu 400 of 4000 of 40.000 blijven?
Zolang je de mensen niet kent, is het makkelijk oordelen.
Maar je zult hier maar 5 jr of langer zijn, je kinderen spreken nauwelijks nog de taal vh moederland, je bent niet veilig in je moederland (dat zal voor een grote groep gelden). Dit land wordt er niet slechter van als deze mensen mogen blijven.
De meesten willen bijv graag werken maar dat mogen ze niet. Dan hoeven we misschien geen s meer uit weetikwaarvandaan halen.
Wel vind ik dat het integratiebeleid veel beter moet. Zodra je weet dat je mag blijven, moet je inburgeren. Kinderen hier op school, maar ook de
ouders verplicht Nederlandse les. En bijv. een bepaalde tijd vrijwilligerswerk doen. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is.
Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 3463 Woonplaats: Medemblik City
Geplaatst: Za Mei 26, 2007 2:50 pm Onderwerp:
Alice schreef:
Vanavond Rita VErdonk bij K&VDB gezien en gehoord. Ook verschillende interviews op radio 1 en 2 gehoord.
Van "Rita's" 26000 waren er nog zo'n 4000 over. Dus........... 4000 over voor het generaal pardon.
- je mag 1x liegen
- gemeentes moeten noodopvang stoppen, maar mogen wel uit sociaal oogpunt uitgeprocedeerde asielzoekers opvangen
Ik denk dat vele mensen gaan terugverlangen naar de kordaatheid en de kracht van Rita.
Pffff, Rita`s kordaatheid en kracht?? Ze kan goed toneelspelen.
Het blijken nu 30.000 ongeveer te zijn en als je een strafblad heb krijg je geen verblijfsvergunning. Het gaat hier om mensen die een gezin en kinderen hebben die nog nooit in het land van hun ouders zijn geweest. Ik vind het een prima regeling en Wilders moet ophouden met zijn populistische praat. Vanochtend ook bij BNR, interview met Wilders. Zegt de presentator van "het gaat toch om mensen die aan de eisen van de wet voldoen? Wat is dan het probleem?". Wilders zijn antwoord: "Ja, maar als je hebt gelogen heb je gewoon geen recht op een plek in dit land'."
Wat een misselijkmakende bal is die Wilders toch! Alsof ze allemaal hebben gelogen, hij gaat niet eens in op de vraag die hem wordt gesteld! Hij lult er gewoon overheen met zijn onderbuikpraat en de mensen trappen er nog in ook.
Als ik hoor dat 46% van de jongeren op Wilders zou stemmen als ze mochten stemmen (uitslag verkiezingen onder scholieren) vind ik dat schrikbarend. Dat zijn de stemmers van de toekomst en bijna de helft zou op Wilders stemmen, dat zou toch een ramp voor het land zijn? _________________ Kijk ook eens op markraat.nl
Geregistreerd op: 11-8-2006 Berichten: 1012 Woonplaats: Medemblik Plaza
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 9:45 am Onderwerp:
Ze krijgen die stemmen...omdat het hier steeds broeder wordt in dit landje.........Als ik mijn echte mening hier neer zet..weet ik zeker dat ik hier niet meer op dit forum komen mag..
Nederland is het land van regeltjes...........en iedereen mag elkaar afmaken........ _________________ www.fibromaatje.nl www.sosstrays.be
Geregistreerd op: 7-9-2006 Berichten: 456 Woonplaats: ja wat denk je ?
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 11:31 am Onderwerp:
Natuurlijk is Nederland een steeds groter k*tland aan het worden, maar het Generaal Pardon heeft daar niets mee te maken, sterker nog, ik vind dat dit een van de weinige zaken is waar ze nu wél iets goed doen.
Mensen stemmen uit onvrede, dat weten we allemaal, maar kijk nou eens goed, in de jaren 70 ging Nederland niet falliet, konden we gewoon rondkomen, reden er meer bussen, meer treinen, leefde er veel minder mensen onder de armoedegrens.
Nederland was een sociaal land, dat in de wereld naam en faam had omdat we zo goed voor onze mensen zorgde.
Maar dan gaan mensen roepen dat je met de wereld mee moet, dat dingen zo niet meer kunnen. Het zou niet van deze tijd zijn dat de post, trein, en energie in overheidshanden is, zodat er geen winst gemaakt moet worden maar dat het gewoon een voorziening is.
Gewoon een land voor alle mensen en niet een land waar alleen de sterkste overleven en het recht hebben op een lekker leven. _________________ http://www.westfrieslandmistdebus.nl
Geregistreerd op: 7-9-2006 Berichten: 456 Woonplaats: ja wat denk je ?
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 11:35 am Onderwerp:
Dat afmaken en dergelijke zou trouwens ook een stuk minder zijn wanneer we wat gelijkwaardiger zouden leven.....
Wanneer je kansloos opgroeit, en geloof me, zo zijn er vele, dan zien er vele ook maar één kans om een kans te krijgen.
Maar aan de andere kant, wij verwachten maar dat omdat we ooit grenzen bepaald hebben dat het volkomen normaal is dat mensen de daar geboren worden het maar accepteren dat hun kinderen dood gaan van de honger, of dat ze kilometers moeten lopen voor water...gewoon omdat je op die plek geboren bent.
Je wilt allemaal het beste voor je kind, en je wilt zelf ook zo goed mogelijk overleven, is het dan zo vreemd dat wanneer je hoort dat er een plek is waat het beter en veiliger is dat je daar naartoe wilt gaan.
In plaats van je hele leven te moeten vluchten voor aanslagen en geweren, of dat je extreme honger hebt...
Ik denk het niet! _________________ http://www.westfrieslandmistdebus.nl
Geplaatst: Zo Mei 27, 2007 1:07 pm Onderwerp:
debs schreef:
Natuurlijk is Nederland een steeds groter k*tland aan het worden, maar het Generaal Pardon heeft daar niets mee te maken, sterker nog, ik vind dat dit een van de weinige zaken is waar ze nu wél iets goed doen.
Mensen stemmen uit onvrede, dat weten we allemaal, maar kijk nou eens goed, in de jaren 70 ging Nederland niet falliet, konden we gewoon rondkomen, reden er meer bussen, meer treinen, leefde er veel minder mensen onder de armoedegrens.
Nederland was een sociaal land, dat in de wereld naam en faam had omdat we zo goed voor onze mensen zorgde.
Maar dan gaan mensen roepen dat je met de wereld mee moet, dat dingen zo niet meer kunnen. Het zou niet van deze tijd zijn dat de post, trein, en energie in overheidshanden is, zodat er geen winst gemaakt moet worden maar dat het gewoon een voorziening is.
Gewoon een land voor alle mensen en niet een land waar alleen de sterkste overleven en het recht hebben op een lekker leven.
je hebt groot gelijk
1. de lonen zijn skyhigh gebracht door de vakbonden en daarme alle ellende erom heen geveroorzaakt.
2. armoede bestond toen ook alleen hadden wij toen nog niet de media die we nu wel hebben.
3. vluchtelingen hadden wij toen ook en ook die werden toegelaten en de slechterikken eruit geschopt.
Wat de gemiddelde nederlander niet meer pikt is bv het Mocro probleem, of beter het hele jeugdprobleem. de jeugdgevangenissen puilen uit van de alloctone jongeren. Ik ben voor de sharia als het om islamitsche jongeren gaat. Deze jongeren willen volgens de islam leven, dan ook gestraft worden volgens de islam. Kan perfect naast elkaar bestaan deze 2 rechtsvormen. En de crimenele marokanen... nl paspoort afpakken, ongewenst persoon en oprotten naar Mocroland. De berbers weten heel erg veel beter hoe ze deze jongens weer op het juiste pad moeten krijgen. De mocro jeugd is niet voor niets doods en doodsbang als ze terug worden gestuurd.
Een Mocro met de ouders in de buurt is de liefste jongere die je ooit hebt meegemaakt, maar owee als pa of ma weg is. _________________ Hier mogen van Peter geen links staan
Gewoon een land voor alle mensen en niet een land waar alleen de sterkste overleven en het recht hebben op een lekker leven.
je hebt groot gelijk
1. de lonen zijn skyhigh gebracht door de vakbonden en daarme alle ellende erom heen geveroorzaakt.
2. armoede bestond toen ook alleen hadden wij toen nog niet de media die we nu wel hebben.
3. vluchtelingen hadden wij toen ook en ook die werden toegelaten en de slechterikken eruit geschopt.
Wat de gemiddelde nederlander niet meer pikt is bv het Mocro probleem, of beter het hele jeugdprobleem. de jeugdgevangenissen puilen uit van de alloctone jongeren. Ik ben voor de sharia als het om islamitsche jongeren gaat. Deze jongeren willen volgens de islam leven, dan ook gestraft worden volgens de islam. Kan perfect naast elkaar bestaan deze 2 rechtsvormen. En de crimenele marokanen... nl paspoort afpakken, ongewenst persoon en oprotten naar Mocroland. De berbers weten heel erg veel beter hoe ze deze jongens weer op het juiste pad moeten krijgen. De mocro jeugd is niet voor niets doods en doodsbang als ze terug worden gestuurd.
Een Mocro met de ouders in de buurt is de liefste jongere die je ooit hebt meegemaakt, maar owee als pa of ma weg is.
Marokjeugd en asielzoekers zijn twee zeer verschillende groepen, en dus een heel andere discussie. _________________ www.progressiefwestfriesland.nl
VLA!!!!!!!
(Vooruit! Links af!)
Henk dat de lonen omhoog gaan dat kan niet anders in een welvaartsland. Je kunt niet verwachten van arbeiders/medewerkers dat ze hard werken om de zakken van de bazen te vullen zonder dat ze er zelf ook qua inflatie e.d. worden gecompenseerd en er wat beter van worden. Of dat ze nog tegen lonen van 20 jaar terug werken.
Dat er vroeger ook armoede was wil niet zeggen dat men dat dus maar moet accepteren. Debs heeft het heel mooi gezegd dat de door de mensheid aangegeven grenzen bepalen of je in armoede of welvaart leeft of in vrede of oorlog. Elke ouder zoekt het beste voor zijn of haar kind. Wij allen, alleen hebben wij het voordeel gehad dat we in een rijk en redelijk vredig land (in vergelijking met oorlogsgebieden) geboren zijn.
De slechterikken (ongeacht kleur of komaf) mogen van mij hard aangepakt worden. Terugsturen? Misschien maar dan is de kans wellicht veel groter om de straf te ontlopen.
En de integratie moet veel beter en actiever worden opgepakt. Wie geen inkomen heeft, moet vrijwilligerswerk doen. Allochtoon, autochtoon, bijstandsmoeder, iedereen. En ook de minder validen die nog wat kunnen. Laat ze niet meer langs de zijlijn vd maatschappij staan, dat is de enige manier om mensen met elkaar in contact te brengen. Zo ontstaat er begrip en verwateren de vooroordelen over elkaar steeds meer. Tot we een generatie verder zijn en kunnen zeggen dat we op de goede weg zijn. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is.
- je mag 1x liegen
Ik denk dat vele mensen gaan terugverlangen naar de kordaatheid en de kracht van Rita.
Pffff, Rita`s kordaatheid en kracht?? Ze kan goed toneelspelen.
Het blijken nu 30.000 ongeveer te zijn en als je een strafblad heb krijg je geen verblijfsvergunning. Het gaat hier om mensen die een gezin en kinderen hebben die nog nooit in het land van hun ouders zijn geweest. Ik vind het een prima regeling en Wilders moet ophouden met zijn populistische praat. Vanochtend ook bij BNR, interview met Wilders. Zegt de presentator van "het gaat toch om mensen die aan de eisen van de wet voldoen? Wat is dan het probleem?". Wilders zijn antwoord: "Ja, maar als je hebt gelogen heb je gewoon geen recht op een plek in dit land'."
Wat een misselijkmakende bal is die Wilders toch! Alsof ze allemaal hebben gelogen, hij gaat niet eens in op de vraag die hem wordt gesteld! Hij lult er gewoon overheen met zijn onderbuikpraat en de mensen trappen er nog in ook.
Als ik hoor dat 46% van de jongeren op Wilders zou stemmen als ze mochten stemmen (uitslag verkiezingen onder scholieren) vind ik dat schrikbarend. Dat zijn de stemmers van de toekomst en bijna de helft zou op Wilders stemmen, dat zou toch een ramp voor het land zijn?
Wat voor een vvd'er ben jij nou man? heb al een mail gedaan naar de VVD Want dit slaat echt nergens op wat jij hier allemaal loopt te blaten. _________________ Bent u bekend met het bericht ‘EU-toetreding: Turkije dreigt gaspijp te schrappen’?
Deelt u de mening dat Turkije in nog geen honderd duizend jaar lid mag worden van de Europese Unie? Zo neen, waarom niet?
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5Volgende
Pagina 1 van 5