| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
debs

Geregistreerd op: 7-9-2006 Berichten: 456 Woonplaats: ja wat denk je ?
|
Geplaatst: Ma Mei 28, 2007 2:54 pm Onderwerp: |
|
|
| Hen.k schreef: | | debs schreef: | Het Medembliks terreur corps waar iedereen zijn mond vol over had zag er toch anders uit.Het is ook maar net wat je wilt zien.
Daar zaten toch een hoop jochies bij overal uit Medemblik.... |
wie zegt er hier MTC ? jij moet die geitenwollensokkenoogkleppen eens afdoen en de echte wereld eens ingaan. ik denk dat je dan direct van je geloof valt. |
Zegt Henkie uit Medemblik  _________________ http://www.westfrieslandmistdebus.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Ma Mei 28, 2007 8:46 pm Onderwerp: |
|
|
Jeetje, wat hebben ze ( linkse kerkkabinet) daar lang over dat pardon moeten nadenken zeg.
Veranderen er nu ook zaken aan het huidige asielbeleid?
Even een vraagje aan Debs. Hoe zou jij de mensen uit metname West Afrika gaan weerhouden veel geld betalen om mee te mogen varen met een wrak naar de Canarische eilanden? _________________ ......
Laatst aangepast door Schepenwijker op Ma Mei 28, 2007 11:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Hen.k

|
Geplaatst: Ma Mei 28, 2007 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
ik weet de oplossing, wij verhuizen naar afrika. die landen zijn toch bijna leeg  _________________ Hier mogen van Peter geen links staan |
|
| Naar boven |
|
 |
Rik

|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 12:11 am Onderwerp: |
|
|
Stuur je wel af en toe een kaartje?  _________________ www.progressiefwestfriesland.nl
VLA!!!!!!!
(Vooruit! Links af!) |
|
| Naar boven |
|
 |
debs

Geregistreerd op: 7-9-2006 Berichten: 456 Woonplaats: ja wat denk je ?
|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 10:21 am Onderwerp: |
|
|
Ik weet niet HOE we die mensen moeten weerhouden, het is tragisch, een hoop van die mensen verdrinken en hebben daar vaak weinig kansen.
Ik ben ook zeer zeker een voorstander van meer ontwikkelingshulp, en het kwijtschelden van de staatsschulden van deze arme landen.... _________________ http://www.westfrieslandmistdebus.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Hen.k

|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 10:35 am Onderwerp: |
|
|
| debs schreef: | Ik weet niet HOE we die mensen moeten weerhouden, het is tragisch, een hoop van die mensen verdrinken en hebben daar vaak weinig kansen.
Ik ben ook zeer zeker een voorstander van meer ontwikkelingshulp, en het kwijtschelden van de staatsschulden van deze arme landen.... |
en dan ? nu de schulden kwijtschelden is over 10 jaar weer het zelfde schuitje varen. Zelfs het prachtige alternatief microkrediet werkt zo goed omdat er niets wordt kwijt gescholden maar ze moeten zelfs na 2 weken al gaan aflossen. _________________ Hier mogen van Peter geen links staan |
|
| Naar boven |
|
 |
Sandra

|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 11:12 am Onderwerp: |
|
|
Schulden kwijt schelden is geen optie voor niemand niet, of dat nu in het buitenland is of hier in Nederland. Het is te makkellijk om een volwassene die schulden heeft gemaakt zomaar alles kwijt te schelden. Volgens mij leer je dan heel weinig als een ander het voor je oplost... _________________ wie een kuil graaft voor een ander..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 11:59 am Onderwerp: |
|
|
| debs schreef: | Ik weet niet HOE we die mensen moeten weerhouden, het is tragisch, een hoop van die mensen verdrinken en hebben daar vaak weinig kansen.
Ik ben ook zeer zeker een voorstander van meer ontwikkelingshulp, en het kwijtschelden van de staatsschulden van deze arme landen.... |
Het schijnen juist mensen te zijn die redelijk opgeleid zijn en eigenlijk de economische motor van het land moeten worden. Deze trappen ondanks hun IQ in de prachtige verhalen van de transporteurs die flink aan hen willen verdienen. Hele familie's investeren in 1 familielid waardoor ze kans maken op een deel van zijn inkomsten in Europa. Wat komt er van terecht? Weinig en regelmatig zelfs de verdrinkingsdood. Dit zijn ook geen asielzoekers maar economische vluchtelingen, die opgelicht worden door mensen die geld willen verdienen over de rug van hun klanten.
Debs, wat zijn in jouw ogen de regeltjes waaraan een asielzoeker zou moeten voldoen? Wat mij ook regelmatig opvalt is dat asielzoekers ook vaak hoog opgeleid zijn. Moeten die juist niet terug om het land te helpen als het conflict opgelost is? _________________ ......
Laatst aangepast door Schepenwijker op Di Mei 29, 2007 12:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
dikkiedik

Geregistreerd op: 11-8-2006 Berichten: 1012 Woonplaats: Medemblik Plaza
|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 12:11 pm Onderwerp: |
|
|
Juust..............het zijn meestal de mensen die geld hebben die hier naartoe komen...De echte arme stumpers bijven achter... _________________ www.fibromaatje.nl
www.sosstrays.be
Wij hebben een Griekje geadopteerd. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jolanda Visser

|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 5:39 pm Onderwerp: |
|
|
| Schepenwijker schreef: | | debs schreef: | Ik weet niet HOE we die mensen moeten weerhouden, het is tragisch, een hoop van die mensen verdrinken en hebben daar vaak weinig kansen.
Het schijnen juist mensen te zijn die redelijk opgeleid zijn en eigenlijk de economische motor van het land moeten worden. Deze trappen ondanks hun IQ in de prachtige verhalen van de transporteurs die flink aan hen willen verdienen. Hele familie's investeren in 1 familielid waardoor ze kans maken op een deel van zijn inkomsten in Europa. Wat komt er van terecht? Weinig en regelmatig zelfs de verdrinkingsdood. Dit zijn ook geen asielzoekers maar economische vluchtelingen, die opgelicht worden door mensen die geld willen verdienen over de rug van hun klanten.
Debs, wat zijn in jouw ogen de regeltjes waaraan een asielzoeker zou moeten voldoen? Wat mij ook regelmatig opvalt is dat asielzoekers ook vaak hoog opgeleid zijn. Moeten die juist niet terug om het land te helpen als het conflict opgelost is? | Ik ken een paar van die jongens in Medemblik. Het land is nog niet veilig ( Irak) maar daarna willen ze ook niet terug. Ze zijn al zo vernederlandst. _________________ Het geheim van geluk is niet te vinden in het zoeken naar meer, maar in het ontwikkelen van het vermogen om te genieten van minder.
Geld is als vet. Er is genoeg maar altijd op de verkeerde plaatsen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Alice moderator

Geregistreerd op: 4-8-2003 Berichten: 13175 Woonplaats: Gezellig Medemblik
|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 10:11 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben best wel sociaal, maar blijkbaar niet sociaal genoeg.......... _________________ Een zonnetje doet wonderen..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 10:20 pm Onderwerp: |
|
|
| Alice schreef: | | Ik ben best wel sociaal, maar blijkbaar niet sociaal genoeg.......... |
Hoezo?
Je komt door een andere denkwijze op een andere mening uit dan die van het huidige kabinet? _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Alice moderator

Geregistreerd op: 4-8-2003 Berichten: 13175 Woonplaats: Gezellig Medemblik
|
Geplaatst: Di Mei 29, 2007 11:00 pm Onderwerp: |
|
|
Laat ik het anders verwoorden: ik heb bepaalde ideeën, die (blijkbaar) niet stroken met de ideeën van sociaal Nederland.
Ik vind de criteria voor de toewijzing van een vergunning voor (veelal) illegalen vééél te soepel.
Wat zijn er dan veel mensen benadeeld door zich aan de regels te houden!
En wat worden er nu veel mensen bevoordeeld, die het (in mijn ogen) niet verdiend hebben! _________________ Een zonnetje doet wonderen..... |
|
| Naar boven |
|
 |
snoepje

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 1:30 pm Onderwerp: |
|
|
| Alice schreef: | Laat ik het anders verwoorden: ik heb bepaalde ideeën, die (blijkbaar) niet stroken met de ideeën van sociaal Nederland.
Ik vind de criteria voor de toewijzing van een vergunning voor (veelal) illegalen vééél te soepel.
Wat zijn er dan veel mensen benadeeld door zich aan de regels te houden!
En wat worden er nu veel mensen bevoordeeld, die het (in mijn ogen) niet verdiend hebben! |
Leg eens uit LS.
En nogmaals mijn vraag, wat worden wij er minder van dat men ruimhartig omgaat met mensen die hier al minstens 6 jaar zijn. Wiens kinderen hier zijn geboren? Velen willen graag aan het werk maar mochten niets doen. Dat ze hebben gelogen, dat had Ayaan ook. Je weet niet wat je zelf in hun situatie had gedaan.
Criminelen laten blijven daar heb ik het wel moeilijk mee. Maar Wilders had al veel eerder voorgesteld om criminelen gelijk terug te sturen maar dat wilde niemand horen. Blijkbaar wil toch ook niemand dat die hier blijven. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sandra

|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 3:09 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat mensen het moeten verdienen om hier te mogen blijven. Net zo goed dat je je kansen verspeeld als je met justitie in aanraking komt of bent geweest. _________________ wie een kuil graaft voor een ander..... |
|
| Naar boven |
|
 |
|