Geregistreerd op: 2-2-2004 Berichten: 3463 Woonplaats: Medemblik City
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 4:30 pm Onderwerp: .
Pff, Rita toont spierballen, wat een onzin. Zojuist even op SIDN gekeken, maandag is trotsopnederland.nl van eigenaar verwisseld en nu is die site under construction, wat een toeval he? O ja, vanavond gaat Verdonk haar "plannen" presenteren. Ze was maandag toch zo verbaasd dat ze eruit moest, en toch 2 dagen later al "plannen" hebben, wat een geniepige streken zijn het toch. Jammer dat veel Rita-fans met oogkleppen niet openstaan voor kritiek.
Scheep, alleen al het feit dat je nou zegt dat ze even spierballen toont is typerend voor de verkeerde beeldvorming. Ik kan niet wachten tot het eerste debat waarin Rita doormidden gezaagd gaat worden over bijvoorbeeld werkgelegenheid, het ontslagrecht of onderwijs. _________________ Kijk ook eens op markraat.nl
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 5:43 pm Onderwerp:
Mark, Mark, je hebt even vergeten naar de leestekens te kijken in mijn bijdrage. Er staat toch heel duidelijk een vraagteken achter dat spierballenverhaal.
Maar je hebt lekker gehapt Mark. Rita is zo te lezen niet echt jouw vriendin. Ik heb ook vandaag op straat weer hele positieve geluiden over Rita gehoord. Zal mij benieuwen of Jan, Wouter, Femke en Mark een manier kunnen vinden om haar 'te bestrijden'
Ik ben ook zeer benieuwd naar de oplossingen die Rita aan onze democratie gaat bijdragen. Kritiek leveren is altijd het makkelijkst, maar komen met oplossingen is toch wat lastiger. Ze gaat de file's oplossen, dus zal mij benieuwen. _________________ ......
Laatst aangepast door Schepenwijker op Wo Okt 17, 2007 6:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt
1) Ten eerste heeft dit grapje weer zoveel geld gekost.
2) Rita gaat er vanuit dat iedereen die op haar heeft gestemd nog steeds op haar gaan stemmen.
3) Rita gaat net zoals Wilders en Fortuyn eigenwijs haar eigen gang. Op zich vind ik dat helemaal niet erg, maar vergeet niet dat zij straks ook beveiliging nodig heeft e.d. _________________
Gemiddeld genomen is iedereen gelijk.
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 6:55 pm Onderwerp: Re: .
Mark schreef:
Pff, Rita toont spierballen, wat een onzin. Zojuist even op SIDN gekeken, maandag is trotsopnederland.nl van eigenaar verwisseld en nu is die site under construction, wat een toeval he? O ja, vanavond gaat Verdonk haar "plannen" presenteren. Ze was maandag toch zo verbaasd dat ze eruit moest, en toch 2 dagen later al "plannen" hebben, wat een geniepige streken zijn het toch. Jammer dat veel Rita-fans met oogkleppen niet openstaan voor kritiek.
Scheep, alleen al het feit dat je nou zegt dat ze even spierballen toont is typerend voor de verkeerde beeldvorming. Ik kan niet wachten tot het eerste debat waarin Rita doormidden gezaagd gaat worden over bijvoorbeeld werkgelegenheid, het ontslagrecht of onderwijs.
beste mark. Ik feliciteer je met je toppoliticus te zijn. Zoveel wartaal in een paar regels. Je bent het VVD lidmaatschap niet waardig. Wanneer meld jij je aan bij de partij die jou veel beter ligt? De SP...
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 7:36 pm Onderwerp: Re: .
marga schreef:
Mark schreef:
Scheep, alleen al het feit dat je nou zegt dat ze even spierballen toont is typerend voor de verkeerde beeldvorming. Ik kan niet wachten tot het eerste debat waarin Rita doormidden gezaagd gaat worden over bijvoorbeeld werkgelegenheid, het ontslagrecht of onderwijs.
beste mark. Ik feliciteer je met je toppoliticus te zijn. Zoveel wartaal in een paar regels. Je bent het VVD lidmaatschap niet waardig. Wanneer meld jij je aan bij de partij die jou veel beter ligt? De SP...
Mark is een echte liberaal. Dat kan je van Verdonk niet zeggen. _________________ Het geheim van geluk is niet te vinden in het zoeken naar meer, maar in het ontwikkelen van het vermogen om te genieten van minder.
Geld is als vet. Er is genoeg maar altijd op de verkeerde plaatsen.
Ja Mark is een echte liberaal volgens Jojo zolang ze het met hem eens is
Je snapt toch wel dat ze die plannen allang had en vanuit de slachtofferrol trekt ze nog wat mensen mee.
Maar Mark welkom in de grote-mensen-wereld. Denk je dat jouwVVD bobo's zo eerlijk en open zijn? Wat dacht je dan toen ze de stekker uit het kabinet met LPF trokken? Dat kwam ze goed uit toen.
En Pechtold, die kop zie ik elke dag op tv, overal commentaar op. Met zijn minifractie in de 2e kamer. Dat hij nog serieus genomen wordt door de pers haha.
Mark ik waardeer je "jongehonden mentaliteit", behoud die vooral!
Want wij zijn inmiddels murw en geloven er helemaal niets mee van, links of rechts ze praten net hoe het ze uitkomt. Wat jij wilt horen als potentiële stem. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is.
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 9:07 pm Onderwerp: Re: .
marga schreef:
Mark schreef:
Marga, ga je in op argumenten? Vertel maar eens waarom ik mijn lidmaatschap niet waardig ben. Ik ben benieuwd? Vooral dat ene argument dat Rita-fans nogal moeilijk met kritiek om kunnen gaan. Rita zelf heeft daar ook moeite mee. Zat ze vrijdag bij NOVA, Paul Scheffer geeft een onderbouwd verhaal en stelt haar concrete vragen, het enige wat Rita zegt is dat ze die vragen alleen van "mensen met een overwegend linkse signatuur hoort". Allemaal heel lollig, die populistische neppraat maar een concreet antwoord had ze niet.
Marga, nogmaals: Waarom ben ik het lidmaatschap van mijn partij niet waardig? Ik ben liberaal en ik zit bij een liberale partij. Een partij die sinds maandag echt liberaal is, dus ik zie het probleem niet zo. Toon maar wat Rita-daadkracht, vertel maar wat ik fout doe. _________________ Kijk ook eens op markraat.nl
Ja Mark is een echte liberaal volgens Jojo zolang ze het met hem eens is
Je snapt toch wel dat ze die plannen allang had en vanuit de slachtofferrol trekt ze nog wat mensen mee.
Maar Mark welkom in de grote-mensen-wereld. Denk je dat jouwVVD bobo's zo eerlijk en open zijn? Wat dacht je dan toen ze de stekker uit het kabinet met LPF trokken? Dat kwam ze goed uit toen.
En Pechtold, die kop zie ik elke dag op tv, overal commentaar op. Met zijn minifractie in de 2e kamer. Dat hij nog serieus genomen wordt door de pers haha.
Mark ik waardeer je "jongehonden mentaliteit", behoud die vooral!
Want wij zijn inmiddels murw en geloven er helemaal niets mee van, links of rechts ze praten net hoe het ze uitkomt. Wat jij wilt horen als potentiële stem.
Mijn partij is ook liberaal Snoepje. Links liberaal. De vrijheid van het individu. Iets wat jullie ook wel willen maar alleen voor jezelf. _________________ Het geheim van geluk is niet te vinden in het zoeken naar meer, maar in het ontwikkelen van het vermogen om te genieten van minder.
Geld is als vet. Er is genoeg maar altijd op de verkeerde plaatsen.
Mijn partij is ook liberaal Snoepje. Links liberaal. De vrijheid van het individu. Iets wat jullie (wie zijn jullie?) ook wel willen maar alleen voor jezelf.
Huh?
Dit kan ik even niet volgen.
Elke partij heeft wel iets dat mij aanspreekt. Ik voel me niet thuis bij een partij. Bij niet een. Ooit wel maar ik heb het opgegeven
Ik ben me niet bewust dat ik alleen voor mezelf vrijheid wil. Ik heb bij een ander topic toch een aardige uiteenzetting gegeven van hoe ik een aantal oplossingen zie. Verder heb ik wel wat met sommige idealen. Maar Groen LInks sorry ik ken er een paar, altijd bleren dat autorijden zo slecht is voor het milieu, tot ze in een dorp gaan wonen (tussen het groen haha) en dan is het openbaar vervoer toch wel erg lastig, dus kopen ze gewoon een auto (of 2) zo'n lekkere oude rokende vervuiler. Want je moet wel mobiel zijn. Daar kan ik niet tegen. Idealen nastreven zolang ze je uitkomen, hoe noem je dat dan?
We hebben elkaar allemaal nodig; werkgevers, werknemers, vrijwilligers, politici, we zijn allemaal gelijk. _________________ Leef iedere dag alsof het de laatste dag van je leven is.
Geplaatst: Wo Okt 17, 2007 10:31 pm Onderwerp:
Alice schreef:
Oké en dan nu van Mark: de definitie van "liberaal".
Voor mij het nastreven van de 5 kernwaarden:
Vrijheid
Gelijkwaardigheid
Verantwoordelijkheid
Sociale Gerechtigheid
Verdraagzaamheid _________________ Kijk ook eens op markraat.nl
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5Volgende
Pagina 1 van 5