| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| De TON |
| is een aanwinst voor Nederland |
|
21% |
[ 3 ] |
| Eindelijk, ik ga erop stemmen |
|
14% |
[ 2 ] |
| Ik ben geen fan van Rita- of Geertpolitiek |
|
14% |
[ 2 ] |
| Ik ben links, dus niet meer te redden |
|
35% |
[ 5 ] |
| TON? dat is de man of ex-man van Heleen van Rooyen? |
|
14% |
[ 2 ] |
| weet niet/geen mening |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 14 |
|
| Auteur |
Bericht |
Jolanda Visser

|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 7:44 pm Onderwerp: |
|
|
Is inderdaad zeer pijnlijk maar omdaar nou een ambulance voor aan te laten rukken en dan ook nog 2 dagen ter observatie in het ziekenhuis. Beetje overdreven allemaal. Elke week op de voetbalvelden zie je wel iemand met een spierscheuring het veld afgaan. Ff naar de huisartsenpost met eigen auto en dan naar huis rusten. _________________ Het geheim van geluk is niet te vinden in het zoeken naar meer, maar in het ontwikkelen van het vermogen om te genieten van minder.
Geld is als vet. Er is genoeg maar altijd op de verkeerde plaatsen. |
|
| Naar boven |
|
 |
pim

|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 8:07 pm Onderwerp: |
|
|
| Jolanda Visser schreef: | | Is inderdaad zeer pijnlijk maar omdaar nou een ambulance voor aan te laten rukken en dan ook nog 2 dagen ter observatie in het ziekenhuis. Beetje overdreven allemaal. Elke week op de voetbalvelden zie je wel iemand met een spierscheuring het veld afgaan. Ff naar de huisartsenpost met eigen auto en dan naar huis rusten. | Wie zegt dat zij al die drukte heeft opgezocht om naar het ziekenhuis te gaan. Ik denk wel dat jouw oordeel m.b.t. Rita meteen al klaar ligt (zie ook jouw commentaar op de site van het NHD) misschien een vooroordeel? _________________ Wie goed doet, goed ontmoet. |
|
| Naar boven |
|
 |
ßř®

|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 8:43 pm Onderwerp: |
|
|
| Een beetje Medemblikker huisarts laat je eerst 2 dagen doorlopen met een gebroken voet... |
|
| Naar boven |
|
 |
pim

|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 8:44 pm Onderwerp: |
|
|
| ßř® schreef: | | Een beetje Medemblikker huisarts laat je eerst 2 dagen doorlopen met een gebroken voet... | En als je belt en nemen zowaar de telefoon op, krijg je te horen neem maar een parasetamolletje. _________________ Wie goed doet, goed ontmoet. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 9:42 pm Onderwerp: |
|
|
| Jolanda Visser schreef: | | Is inderdaad zeer pijnlijk maar omdaar nou een ambulance voor aan te laten rukken en dan ook nog 2 dagen ter observatie in het ziekenhuis. Beetje overdreven allemaal. Elke week op de voetbalvelden zie je wel iemand met een spierscheuring het veld afgaan. Ff naar de huisartsenpost met eigen auto en dan naar huis rusten. |
Ik zat laatst een paar keer naar zo'n ziekenhuisprogramma te kijken en dan denk ik vaak van tjonge, bellen mensen daarvoor een ambulance? Wat dat betreft snap ik de vraagtekens van Jolanda wel een beetje. Maar ik ben net als de rest van Nederland niet ter plaatse geweest om Rita's spiertje te beoordelen.
Waar ik mij wel een beetje aan heb gestoord is dat er op diverse site's mensen waren die schreven dat ze het jammer vonden dat ze haar nek niet had gebroken.  _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Di Mrt 25, 2008 10:29 pm Onderwerp: |
|
|
O ja, de Poll. 1 persoon zit de TON wel zitten en 2 personen gaan er zelfs op stemmen. 4 personen zijn te links en 2 zijn de weg kwijt. _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
pim

|
Geplaatst: Wo Mrt 26, 2008 3:18 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zat laatst een paar keer naar zo'n ziekenhuisprogramma te kijken en dan denk ik vaak van tjonge, bellen mensen daarvoor een ambulance? Wat dat betreft snap ik de vraagtekens van Jolanda wel een beetje.
En hier heb ik ook een aantal keer verbaasd naar zitten te kijken, iemand met een pijnlijke vinger waar 3 arten omheen liepen en er ook nog eens van die vinger een 3 tal foto's van gemaakt moesten worden. Het eindresultaat was een zeer lichte kneusing. De patient had dit vermoeden ook al gehoord van de huisarts maar hij wilde toch nog wel ff het ziekenhuis ermee lastig vallen. En hup daar gaan onze premies weer. _________________ Wie goed doet, goed ontmoet. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Vr Apr 11, 2008 10:59 pm Onderwerp: |
|
|
Rita gaat als een speer in de peilingen. Ze is de VVD al voorbij.
Kabinet Verdonk/Wilders/SP in de maak? _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Wat Nou Snoek

|
Geplaatst: Zo Apr 13, 2008 2:25 pm Onderwerp: |
|
|
SP die durft toch niet.
D66/Verdonk/Wilders _________________ Bent u bekend met het bericht ‘EU-toetreding: Turkije dreigt gaspijp te schrappen’?
Deelt u de mening dat Turkije in nog geen honderd duizend jaar lid mag worden van de Europese Unie? Zo neen, waarom niet? |
|
| Naar boven |
|
 |
Rita Verdonk

|
Geplaatst: Zo Apr 13, 2008 8:33 pm Onderwerp: |
|
|
Rita wil wel, Wilders wil wel, maar ze hebben samen nooit genoeg, en er is waarschijnlijk geen partij die met deze twee wil regeren, dus zal het wel weer iets van die soft VVD met CDA en iets er bij SP of PvdA naar keuze. _________________ Ik ben toch zeker Sinterklaas niet............. |
|
| Naar boven |
|
 |
Schepenwijker

|
Geplaatst: Zo Apr 13, 2008 10:59 pm Onderwerp: |
|
|
Hmm, dus eigenlijk heefthet totaal geen zin om op Rita of Wilders te stemmen, omdat hun invloed toch nul wordt zegt Rita Verdonk hierboven. Toch?
Dan kun je beter lid worden van een partij die wel kansen heeft op regeren. Toch? Dan heb je invloed en bepaal je de koers. Als er meer VVD leden op Rita hadden gestemd, dan had Rita eigenlijk meer kans gehad.
Of zit ik nu op de verkeerde golflengte? _________________ ...... |
|
| Naar boven |
|
 |
Rita Verdonk

|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 1:41 pm Onderwerp: |
|
|
Je moet niet op een partij stemmen zodat ie invloed krijgt, je moet op een partij stemmen omdat je er vertrouwen in hebt.
Als een partij het dan 4 jaar goed doet in de kamer, kan deze partij groter worden en uiteindelijk wellicht wel regeren.
Je ziet het nu aan d'66, was ten dode opgeschreven, maar nu lijkt er toch wel weer nieuw leven in te zitten, en dat is dan te danken aan de presentatie in de kamer en daarbuiten. _________________ Ik ben toch zeker Sinterklaas niet............. |
|
| Naar boven |
|
 |
The Young one

|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 9:04 pm Onderwerp: |
|
|
Je ziet het ook aan de CU. Eerst een niet serieus te nemen groepje gereformeerde bleekneuzen, ineens vier jaar uitstekende oppositie en nu een niet serieus te nemen fundamentalistische bleekneusjespartijn in de regering. Alle politici zijn opportunistische zakkenvullers, dus het Verlicht Anarchisme heeft de toekomst  _________________ The Young Ones shouldn't be afraid |
|
| Naar boven |
|
 |
pim

|
Geplaatst: Di Apr 15, 2008 2:25 pm Onderwerp: |
|
|
| Rita Verdonk schreef: | | Rita wil wel, Wilders wil wel, maar ze hebben samen nooit genoeg, en er is waarschijnlijk geen partij die met deze twee wil regeren, dus zal het wel weer iets van die soft VVD met CDA en iets er bij SP of PvdA naar keuze. | En of Nederland hier nou beter van word? Denk het niet, sorry Mark. _________________ Wie goed doet, goed ontmoet. |
|
| Naar boven |
|
 |
Jolanda Visser

|
Geplaatst: Ma Apr 21, 2008 11:38 am Onderwerp: |
|
|
Of ik gekleurd ben ten opzichte van Rita kan ik volmondig met ja beantwoorden. Ik vind het drie keer niks. Maar daar hebben mijn vraagtekens t.o.v. haar blessure niks mee te maken. Als moeder van voetballende kinderen heb ik meerdere malen spierblessures meegemaakt en weet dus wat het is. Ziekenhuisopname en een ambulance bellen is er maar een keer bij geweest en toen was het ook diagnose, gips en lekker weer mee naar huis. En ik heb zelf mijn kniebanden gescheurd gehad, kijkoperatie, brace en de volgende dag weer naar huis. ( en sorry dat ik zo laat reageer maar ik was ff Lissabon aan het bekijken) _________________ Het geheim van geluk is niet te vinden in het zoeken naar meer, maar in het ontwikkelen van het vermogen om te genieten van minder.
Geld is als vet. Er is genoeg maar altijd op de verkeerde plaatsen. |
|
| Naar boven |
|
 |
|